måndag, oktober 13, 2008

Tripp Trapp



Alexander fyller tre år på onsdag och vi har önskat oss en Tripp Trapp stol till honom. Vi hade tänkt försöka få tag i en begagnad men det har inte varit så lätt och jag vill helst inte ha en i bok som verkar vara det vanligaste.
Nu har snälla farmor och farfar sagt att vi får köpa en ny stol till honom som de betalar! Jag var inne på Babylands hemsida för att kolla lite färger och insåg att nu för tiden finns det många färger att få den i oh då fick jag lite beslutsångest. Ska vi ha den i vitt, svart eller ska vi slå till med någon lite mer vågad färg som turkos? Ja det tål att tänkas på, det är ju angenäma problem vi har fått :- ) Jag är bara så glad att vi över huvud taget kan köpa en till honom för det har jag önskat länge, det stackars barnet sitter ju fortfarande i sin gamla Antilop!

3 kommentarer:

♥ Fyra årstider sa...

Världens bästa barnstol.
Kram Lotta

Anonym sa...

Härligt med så generösa svärföräldrar! Vad kul att tripp trapp finns i så roliga färger numera, våra barn hade den i ek.. och då fanns det inte många att välja bland.
Kram

Charlottas hemmaplaner sa...

Tripp trappen är verkligen en bra investering. Jag köpte en 1996 och sålde den för ett halvår sedan och fick dessutom bra betalt trots att den var av bok! En toppenaffär!
Kram //Charlotta.