fredag, oktober 31, 2008

Fin uppmuntran i höstrusket!

Jag har fått denna fina utmärkelse från Malvas rum med en jättefin motivering, tusen tack för den Malin Y
Jag skriver ju denna blogg för min eget nöjes skull men det är självklart roligt om jag kan inspirera andra. Sen är det ju en bonus med alla fina människor man kommer i kontakt med via bloggen och som lämnar små kommentarer efter sig, det värmer!
Jag vill lämna utmärkelsen vidare till alla er som är här inne, läser och lämnar små kommentarer efter er och till alla mina favoritbloggar, alla ni förgyller min vardag!

Idag ska jag ut till huset och ta kort på en sak som har kommit, återkommer om det senare ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt hjärta där;)
Låter spännande med vad det ska bli för bilder... det blir till att titta in hos dig ofta nu tills du visar vad det är, allt för att stilla min nyfikenhet!
Ha en härlig dag!
Kram Malin

Maria sa...

Nu blir jag nyfiken;)

Kram Maaria