söndag, november 02, 2008

Lyckodag

Igår hade jag en riktigt bra dag! Den började med att jag fick ett oväntat besök från en vän som bor 10 mil härifrån. Hon hade vägarna förbi och stannade då till en timme bara för att säga hej. Vi träffas inte så ofta men när vi gör det så påminns jag om varför jag tycker så mycket om henne. Puss på dig Teta det var så roligt att du kom förbi Y
Dagen fortsatte med att jag vann budgivningen på en lampa på Tradera. Jag har spanat där ett tag på en hjärtlampa till Emilias rum och igår fick jag tag på en för 6:- plus frakt, ett fynd.
På eftermiddagen gick jag och barnet ut i det vackra men kalla vädret för att gå till en lekpark. Sonen var på strålande humör och vi lekte i några timmar. Lillasyster sov hela tiden i vagnen så jag kunde ägna mig åt Alex fullt ut.

En riktig lyckodag!

Inga kommentarer: