söndag, november 02, 2008

Hjärtan

Jag har som sagt fyndat denna fina hjärtlampa från IKEA som förr satt i många flickrum men som nu är svår att få tag i. Jag tycker att den är jättefin och nu när jag har köpt en så kanske jag ska tänka om lite angående Emilias rum.

Jag hade i stort sett bestämt mig för den fina stjärntapeten ifrån Midbec men nu funderar jag på hjärt tapeten från Midbec istället. Jag såg detta fina rum på Styleroom och tycker det ser så mysigt och ombonat ut. Hjärtlampan skulle passa perfekt till denna tapet.

Stjärnor eller hjärtan?


Tillägg: Vi kommer bara tapetsera en vägg i Emilias rum, resterande väggar målas.

8 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Åh, så fina bilder!!
Jag blir riktigt glad av att se dem:)
Kram Lallis

Anonym sa...

Min 10-åring har själv valt stjärntapeten till sitt nya rum. Men hjärtatapeten är också jättefin!!!
Nu återstår det super-roliga arbetet med att hitta rosa prylar som matchar det rosa rummet. Det lär bli många rosa julklappar igår ;-)
Kram
//Charlotta.

Fröken Fräken sa...

Det var färgglada tapeter båda två, så gillar man färg och mönster så har man hittat rätt! Annars så brukar det ju vara ganska gott om färger och mönster på leksaker och grejer i barnrum, så jag skulle bara välja en mönstrad tapet på en av väggarna.

Häruppe kan man ge sig den på att det ALLTID blir snö, så jag väntar gärna så länge som möjligt tills att den kommer...

Mjuka sa...

en sådan lampa satt i min dotter Olivias rum som i dag är 14 år. Jättefin! Röstar på stjärnor
kramar M

m family goes västerut sa...

Röstar också på stjärnor.

Maria sa...

Jag tycker det är fint med vilket som. Min Alexandra hade en sån lampa när hon var liten i sitt rum och en massa andra hjärtedetaljer. Nu är det annat med hennes stil kan jag säga;)

Hjärtesaker har däremot jag och Ludde i vårt sovrum, fast kanske i i rött;)

Gulligt blir det, hur du än väljer;)

Kram Maria

Anonym sa...

Åh, så fint. Tycker stjärnorna är underbara!

Favoriterna sa...

Du vet ju vilken jag skulle välja =)
Jessica