torsdag, september 04, 2008

Homestyling

Putsa, feja,ordna och dona, ja här hemma är det styling på högsta nivå ikväll. Imorgon kommer de och fotar vårt radhus inför försäljningen. Sonen är bortlämnad till farmor och farfar inatt, lillan sover sött och vi grejar in i det sista. Sambon sitter just nu klockan 23.00 och målar dörrfoder i hallen. Tänk att man alltid ska vara ute i sista sekund!

Ville bara meddela att jag numera är med på sidan " Vi bygger hus" där man kan följa husbyggare av alla de slag. Jag har hängt på den sidan ett tag och följt andra husbyggare så det känns spännande att få vara en del av den sidan själv.

Näpp nu ska jag fixa lite till sen är det sovdags, känner jag min dotter rätt så ska hon vakna några gånger inatt och äta. Imorgon kommer svägerskan hit och passar lillan så att jag kan fokusera på det sista, jag ute i god tid det kommer väl aldrig att hända ;-)

Bilder på stylingen här hemma kommer förhoppningsvis imorgon så ni får se hur vi har det nu!

Inga kommentarer: