söndag, september 14, 2008

Blog awards

Jag fick ju en blog award för ett tag sen ifrån Maria, Lundins husbygge. När man får en sån är ju tanken att man ska skicka den vidare till några sidor man tycker om. Sen jag började blogga har jag bara på en vecka hittat till sidor jag aldrig sett förrut och jag får nya favoriter varje dag! Jag har därför bestämt mig för att skicka denna award till alla fina sidor som jag brukar besöka, de finns under mina favoritsidor. Det är ju fantastiskt roligt att få beröm för sin sida både via awards och små kommentarer och jag hoppas att jag kommer att hitta fler fina sidor framöver och att fler besöker denna sida och skriver en liten kommentar :-)

1 kommentar:

Maria sa...

Hejsan,

nu har jag tittat noga på er planlösning. Får ju nästan använda lupp!

Den ser jättebra och välplanerad ut. Det är viktigt att tänka till innan och se till så att den passar familjebilden både nu och att det går att anpassa vartefter ungarna blir stora.

Påminner lite om våran planlösning faktiskt, fastän vår är på ett och ett halft plan.

Hur går det för sambon och pappsen? Har de blivit varma i kläderna ännu?

Kramar Maria