fredag, januari 23, 2009

Slutbesiktning

Idag är det slutbesiktning på huset och till helgen kommer vi börja flytta in! Det har gått riktigt fort på slutet och nu är det äntligen ett HEM och inte en byggplats. Vi har fortfarande lite kvar i köket och förhoppningsvis kommer den sista leveransen från Ballingslöv idag. I helgen ska pappa och Andreas montera kaminen och sen åker pappa hem till Stockholm igen.

Igår hade vi värdering på huset och det var samma som har sålt vårt radhus som var ut. Det verkar som om vi får ett väldigt bra värde på huset.

Jag återkommer snart med bilder på härligheten Y Y Y

3 kommentarer:

Maria sa...

Lycka till i helgen med flytt och allt!

Åhh vad roligt....

Väntar med spänning på bilder och berättelsen på hur det har gått.

Kram Maria

Anonym sa...

Men GRATTIS! Vad kul!! Känns verkligen som det har gått undan för er - redan inflyttning!! Hoppas att allt går bra nu då med flytten och installationen av kaminen.Sedan hoppas jag att ni njuuuuter ordentligt! Sätter er ner och andas in ordentligt och ser på allt som ni har åstadkommit! Din Andreas och din pappa har ju verkligen slitit ordentligt förstår jag, men samtidigt hade det ju aldrig gått utan din hjälp heller som har tagit hand om barnen och allt annat! Vad duktiga ni har varit som har fixat det! Och nu är ni där - nu har ni ert härliga HEM, där jag hoppas att ni kommer att trivas så himla gott!!

När ni har kommit i ordning och har hunnit njuta av allt hoppas jag att du lägger upp lite bilder!

Kram Malin

Favoriterna sa...

Hej på er. Nu har ni väl flyttat in. Hoppas allt gått bra.
Jag har gett dig en utmärkelse. Kolla in mitt senast inlägg.
Kram Jessica